ԻՆՉՊԵՍ ԲԱՐԵԼԱՎԵԼ ՀԱՐԱԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՂԵԿԱՎԱՐՆԵՐԻ ՀԵՏ
Նախ պետք է հասկանալ, որ ղեկավարի տեսանկյունից դուք ոչ թե կին/տղամարդ եք,այլ աշխատակից,ենթական:Այնպես որ հույս մի դրեք միայն Ձեր հմայքի վրա և մի կողմ թողեք կոկետությունը,խորամանկությունը: Ղեկավարի հետ ավելի լավ հարաբերություններ ունենալու համար դուք պետք է անեք հետևյալը.
1. Ուշադրություն դարձրեք ձեր արտաքին տեսքին:Հագուստը պետք է աշխատանքային լինի,համապատասխանի աշխատանքին: 2. Աշխատավայրում կարգուկանոն հաստատեք:Անթերի դասավորեք աշխատասեղանը,համակարգեք աշխատանքը,ինչը կնպաստի մտքի կենտրոնացմանն ու գործի արդյունավետությանը: 3. Վերջ տվեք հեռախոսով կամ գործընկերների հետ անդադար շատախոսելու սովորությանը: 4. Եթե ծխող եք, գոնե աշխատավայրում փորձեք մոռանալ այդ մասին ամեն կես ժամը մեկ աշխատանքը չընդմիջել: 5. Կատարեք ղեկավարի բոլոր հրահանգներն առաջին անգամից:Աշխատանքը վերջացնելուց հետո տեղեկացրեք,որ ամեն ինչ արդեն պատրաստ է: 6. Ղեկավարի հետ խոսելիս նայեք նրա աչքերին:Այլ ուղղությամբ հառված հայացքը կարող է ընկալվել անհամաձայնության նշան: 7. Մի խուսափեք պարզաբանել հանձնարարությունը եթե այն բոլոր մանրամասներով չեք հասկացել: 8. Մի փորձեք անձնական կամ մտերիմ հարաբերություններ հաստատել ղեկավարի հետ:Պետք չէ նվերներ մատուցել առիթների ժամանակ,ընդունված է այն անել ամբողջ կոլեկտիվով: 9. Հարգանքով վերաբերվեք ղեկավարին:Նրա թիկունքում բամբասանքներ մ’ի տարածեք:Մ’ի քննադատեք նրա աշխատանքային մեթոդները: